Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013
Τελικά, ποιός δουλεύει ποιόν ...
12/2013
Ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς Σεραφεὶμ καὶ ὁ Μητροπολίτης Γόρτυνος Ἱερεμίας, ἀντάλλαξαν Ἐπιστολὲς μὲ τὸν Παπικὸ Ἀρχιεπίσκοπο Νάξου κ. Νικόλαο. Οἱ ἐπιστολὲς εἶχαν ἀφετηρία καὶ ἀφορμὴ τὴν Ἡμερίδα γιὰ τὴν Β΄ Βατικάνεια Σύνοδο (9/11/2013), διὰ τῆς ὁποίας οἱ Παπικοὶ ἔκαναν ἕνα ἀκόμα βῆμα ἐμπεδώσεως τῆς κακοδοξίας τῶν «ἀδελφῶν ἐκκλησιῶν» καὶ προώθησης τοῦ παπικοῦ Οἰκουμενισμοῦ («ἑνότητα ἐν τῆ ποικιλίᾳ»), τὴν ὁποία ἔχουν ἐνστερνισθεῖ καὶ προάγουν καὶ ὀρθόδοξοι Ἐπίσκοποι.
Ἡ ἀνταλλαγὴ Ἐπιστολῶν ἐσυνεχίζετο μέχρι τὶς 5 Δεκεμβρίου, ἡμέρα κατὰ τὴν ὁποία ξεκίνησε τὴν ἐπίσκεψή του ὁ Ἀρχιεπίσκοπος στὴν Σύρο καὶ Τῆνο.
Ἐνῶ λοιπόν, μὲ τὶς Ἐπιστολές τους αὐτὲς οἱ δύο Ἐπίσκοποι προσπαθοῦσαν νὰ ἀκυρώσουν, ὅσα ὀφέλη προσδοκοῦσαν νὰ ἔχουν οἱ Παπικοὶ ἀπὸ τὴν μνημονευθεῖσα Ἡμερίδα (καθόσον μάλιστα σύμμαχό τους στὴν Ἡμερίδα εἶχαν τὸν «ὀρθόδοξο» Μητροπολίτη Δημητριάδος Ἰγνάτιο), ὁ κ. Ἱερώνυμος πῆγε στὴν Σύρο καὶ Τῆνο καὶ ἔκανε τὸ ἀναμενόμενο γιὰ ἕνα Οὐνιτίζοντα Ἀρχιεπίσκοπο:
Συνεόρτασε καὶ συμπροσευχήθηκε μὲ τὸν Παπικὸ Ἀρχιεπίσκοπο Νικόλαο, τοῦ ὁποίου τὴν ἐπέμβαση στὰ ἐκκλησιαστικά μας πράγματα καὶ τὸν ἐπηρεασμὸ τῶν ὀρθοδόξων συνειδήσεων, ἀγωνίζονταν νὰ ἀποτρέψουν οἱ δύο ἀναφερθέντες Μητροπολίτες! Ὁποία συναδελφικὴ ὑποστήριξη! Ὁποία λεπτότητα, εὐγένεια καὶ ὀρθόδοξο ἦθος ἀπέδειξε πὼς διαθέτει ὁ Ἀρχιεπίσκοπος κ. Ἱερώνυμος Λιάπης!
Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο για το Διάταγμα της Ανεξιθρησκείας
Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο για το Διάταγμα της
Ανεξιθρησκείας
Ανεξιθρησκεία για τους
μεταπατερικούς σημαίνει: συγκρητισμός και διαθρησκειακές σχέσεις!
14 Δεκεμβρίου 2013
Ένας κι ένας οι
συμμετέχοντες-τρόφιμοι της ακαδημίας του Βόλου (άρα επίσημοι ανταποκριτές της
αντίχριστης θεολογίας του ΠΣΕ στον ελλαδικό χώρο)!
ΥΓ. Παλιό, αλλά
πάντα επίκαιρο: Ο πρόεδρος της "ελληνικής βιβλικής (=προτεσταντικής)
εταιρείας" είναι ορθόδοξος επίσκοπος...
Σχόλιο
Κατάνυξης: Ανεξιθρησκεία για τους μεταπατερικούς
επισκόπους και θεολόγους σημαίνει: συγκρητισμός και διαθρησκειακές σχέσεις!
14 Δεκεμβρίου 2013
Πραγματοποιήθηκε σήμερα η
πρώτη ημέρα του Επιστημονικού Συνεδρίου με θέμα "Το Διάταγμα Ανεξιθρησκίας
του 313 μ.Χ. και το αίτημα του 21ου αιώνα για καταλλαγή: Ο ρόλος της Αγίας
Γραφής στην ειρηνική συμβίωση των ετεροτήτων."
Το Επιστημονικό Συνέδριο
οργανώνει η Ελληνική Βιβλική Εταιρία σε συνεργασία με τη Θεολογική Σχολή του
Πανεπιστημίου Αθηνών, στο πνευματικό κέντρο του Δήμου Αθηναίων (Αμφιθέατρο
-Αντώνης Τρίτσης-) οδού Ακαδημίας 50.
Την έναρξη έκανε ο Σεβ.
Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος, Πρόεδρος της Ελληνικής Βιβλικής
Εταιρείας. Στη συνέχεια ακολουθησαν χαιρετισμοί από τον Μάριο Μπέγζο, Κοσμήτωρα
Θεολογικής Σχολής ΕΚΠΑ και άλλων επισήμων. Την κεντρική εισήγηση έκανε ο
Μιλτιάδης Κωνσταντίνου, Καθηγητής Τμ. Θεολογίας ΑΠΘ με θέμα: "Η συνεργασία
των Ηνωμένων Βιβλικών Εταιριών με την Καθολική και την Ορθόδοξη Εκκλησία για τη
διάδοση του μηνύματος του Ευαγγελίου στον σύγχρονο κόσμο."
Ακολούθησαν οι εισηγήσεις:
Κωνσταντίνος Ζάρρας: Επίκουρος Καθηγητής Τμ. Θεολογίας ΕΚΠΑ:
"Pax deorum" και "Πάνθεον" ως θρησκευτικές και θεσμικές
πορϋποθέσεις για το Διάταγμα των Μεδιολάνων.
Μυρτώ Θεοχάρους: Λέκτωρ Ελληνικού Βιβλικού Κολλεγίου: Η
πίστη στην αποκλειστικότητα του Γιαχβέ και το ζήτημα της ανεκτικότητας προς
τους πιστούς άλλων θρησκειών.
π. Σεβαστιανός Φρέρης: Διευθυντής της Βιβλιοθήκης των Ιησουιτών:
ο λαός του Θεού και οι λαοί του κόσμου. Σκέψεις στο Μκ. 16,15 (με αναφορά στο
Ησ. 11,10-12 και σχετικές αποφάσεις της Β' Βατικανής Συνόδου).(σσ. πλέον έχουν
ιερωσύνη και οι Παπικοί και την αναγνωρίζουμε εμείς οι Ορθόδοξοι!)
Στέφανος Μιχαλιός: Λέκτωρ Ελληνικού Βιβλικού Κολεγίου: Η
ανοχή εν όψει της αποκλειστικής ερμηνείας. Η πρώιμη Χριστιανική ερμηνεία του
Ιουδαϊσμού στο πλαίσιο της θρησκευτικής ανοχής (Ιω 8, 44 και Απ 2,9. 3,9)
Τέλος ακολούθησε συζήτηση
παρούσια των Μητροπολιτών Καισαριανής κ. Δανιήλ, Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου και
Ιλίου κ. Αθηναγόρα.
ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΕΙΣ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ «ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ»;
ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ
ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΕΙΣ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ «ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ»;
13
ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2013
1. Δὲν θέλουν νὰ γνωρίζη ὁ λαὸς τὰ ἀποφασιζόμενα
ΕΙΝΑΙ
φοβερὴ
ἡ συντελούμενη ἐκκλησιολογικὴ καταστροφὴ στὰ πλαίσια τῆς Ψευδοοικουμενικῆς Κινήσεως καὶ τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ὅσοι ἐπὶ ἕνα αἰώνα ἀπατεώνα, τὸν προηγούμενο 20ὸ αἰώνα, ἐσχεδίασαν καὶ ἐφήρμοσαν μεθοδικά,
στὴν
ἀρχὴ κρυφὰ καὶ συνεσκιασμένα, τὸν σατανοκίνητο καὶ μασονοκίνητο
διαθρησκειακὸ καὶ διαχριστιανικὸ συγκρητισμό, μὲ τὴν πολυδιαφημισθεῖσα καὶ πολυεπαινεθεῖσα Οἰκουμενικὴ Κίνηση, μποροῦν τώρα νὰ ἐπιχαίρουν, διότι οἱ ὀρθόδοξες ἀντιστάσεις μειώνονται, ἰδιαίτερα στὰ ὑψηλὰ ἡγετικὰ κλιμάκια τῆςἘκκλησίας καὶ τῆς θεολογικῆς ἐπιστήμης, πλὴν ἐλαχίστων ἐξαιρέσεων.
Η «φωταδιστική» κακοήθεια εναντίον της Ορθοδοξίας…
12/2013
Κάποιοι, κυρίως οι επαγγελματίες «φωταδιστές», «αντιφασίστες» και «αντιρατσιστές, έχουν, ανά πάσα στιγμή, το δάκτυλο στη σκανδάλη για να πυροβολήσουν την Ορθόδοξη Εκκλησία και το Ορθόδοξο φρόνημα… Τα πυρά τους, βεβαίως, είναι επιλεκτικά, υστερόβουλα, δόλια και συχνά κακοήθη… Όταν, π.χ., η ηγεσία της Εκκλησίας συναγελάζεται και «ευλογεί» το καθεστώς και τα κυβερνητικά ανδρείκελα του 4ου Ράιχ, ιδιαίτερα τα ανδρείκελα της πασοκικής ελονοσίας, ΤΟΤΕ οι επαγγελματίες «φωταδιστές» και CIA χειροκροτούν την Εκκλησία!!!
Κανένας από όλους αυτούς δεν έβγαλε άχνα για τα σώου του «εκσυγχρονιστικού» δωσιλογισμού με τον Ιερώνυμο, τον Βαρθολομαίο και πολλούς άλλους εκφραστές του «εκσυγχρονισμού» της Ορθοδοξίας.
«Εκσυγχρονιστές» της Εκκλησίας που υπονομεύουν και καταλύουν την Ορθοδοξία και οδηγούν την ελληνική Εκκλησία στην ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ υποταγή στη Νέα Τάξη, στη μετάλλαξή της σε πνευματικό παράρτημα των πλανητικών μαφιόζων του χρήματος…
Ἐπιστολή τῆς Ἑστίας Πατερικῶν Μελετῶν πρὸς Ἱ. Σύνοδο γιὰ ἐγκύκλιο εἰκαζόμενης συναίνεσης (26-09-2013)
Ἐπιστολή τῆς Ἑστίας
Πατερικῶν Μελετῶν πρὸς Ἱ. Σύνοδο γιὰ ἐγκύκλιο εἰκαζόμενης συναίνεσης
(26-09-2013)
4 Νοεμβρίου 2013
ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
Β. ΗΠΕΙΡΟΥ 47 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ. 2108025211 Ἀμαρούσιον
16-10-2013
Ἀρ. πρωτ. 82
Μακαριώτατε Πρόεδρε
τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος,
Σεβασμιώτατοι Ἅγιοι Ἀρχιερεῖς,
Εὐλογεῖτε.
Κυκλοφορήθηκε στίς 26-09-2013 ἡ κάτωθι ἐγκύκλιος, μονοσέλιδο κείμενο, τῆς
Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ὑπογεγραμμένο ἀπό τόν Ἀρχιγραμματέα Αὐτῆς, θεοφιλέστατο ἐπίσκοπο
Διαυλείας κ. Γαβριήλ, μέ θέμα: «Περί τοῦ ζητήματος τῆς “ΕΙΚΑΖΟΜΕΝΗΣ
ΣΥΝΑΙΝΕΣΕΩΣ”, συμφώνως τοῖς Ν. 3984/2011 καί 4075/2012»
ΕΚΠΤΩΣΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ;
ΕΚΠΤΩΣΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ;
15 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2013
Τὸν τελευταῖον καιρὸν προβληματίζεται ἐντόνως ὁ πιστὸς λαός, ἀπὸ θέσεις, ἀπόψεις ἀλλὰ καὶ τὴν στάσιν Ἱεραρχῶν ἀλλὰ καὶ τοῦ ἰδίου τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου. Πλέον συγκεκριμένως:
1ον) Ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης δὲν ἀναγνωρίζει τὸ σχίσμα καὶ τὴν αἵρεσιν τῶν Παπικῶν, ἀλλὰ ὁμιλεῖ διὰ κανονικὴν «Ἐκκλησίαν», ἡ ὁποία εἶναι ἁπλῶς διηρημένη μὲ τὴν Ἐκκλησίαν τῶν Ὀρθοδόξων. Ὅταν ὁ Πατριάρχης διδάσκη τοιαῦτα πράγματα πῶς νὰ τὸν ἐμπιστευθῆ ὁ πιστὸς λαὸς ὡς Ὀρθόδοξον κεφαλὴν καὶ νὰ πιστεύση τὰς διαβεβαιώσεις του ὅτι δὲν προδίδει τὴν Ὀρθοδοξίαν εἰς τοὺς θεολογικοὺς διαλόγους;
H ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ 4ε
H ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ 4ε
17
ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2013
Επισκεπτης
μας καταγγελει: Δηλαδή, την ίδια τακτική "οικονομίας χρόνου" και
διόρθωσης των "ασαφειών" εφαρμόζει η 4Ε σε όλες τις εκπομπές, ή
άρχισε από τον Γόρτυνος ο σωφρονισμός, για να επιτευχθεί η σχεδιαζόμενη
σύμπραξη του Καναλιού με την Αρχιεπισκοπή;
Γνωρίζω πολύ καλά, και ας μη μού
ζητηθεί να προσκομίσω περαιτέρω μαρτυρίες, ότι η οικουμενιστική γραμμή της 4Ε
άρχισε από τότε που επενέβησαν οι Επίσκοποι του μακαριστού Χριστοδούλου, και
κυρίως ο Μητροπολίτης Σερρών Θεολόγος, όπου υπάγεται η 4Ε, για να απομακρυνθεί
από την εκπομπή του ο π. Θεόδωρος Ζήσης, που ήταν κάρφος στον οφθαλμό των Οικουμενιστών.
Και απειλήθηκε η 4Ε ότι θα στερηθεί όλη τη συνδρομή και τις αμοιβές των πέριξ
Μητροπόλεων σε εκδόσεις βιβλίων, περιοδικών και στις κατασκηνώσεις, αν δεν
παύσει την εκπομπή του π. Θεοδώρου.
Από τότε
άρχισε η οικουμενιστική "ευθυγράμμιση" της 4Ε, αξιοποιώντας
Οικουμενιστές σαν τον Καθηγητή Χρήστο Οικονόμου, για να διαμορφώνουν την
εκκλησιολογική γραμμή του Καναλιού (να υπενθυμίσω ότι ο Καθηγητής Οικονόμου
συνόδευε από κοντά τον Οικουμενικό Πατριάρχη στον διαθρησκειακό αχταρμά της
Ασσίζης το έτος 2000). Κάνετε μία σύγκριση του περιοδικού
"Γρηγορείτε" που εξέδιδε η "Λυδία" το 2000-2001 με την
τωρινή "φλού" κατάσταση: "Δημάς με εγκατέλιπε αγαπήσας τον νύν
αιώνα".
Εγκαταλείποντας
τον αγώνα υπέρ της Ορθοδοξίας διασώθηκε το Κανάλι 4Ε για να μάς προσφέρει
συνταγές για κουλουράκια, παραδοσιακούς χορούς, επαρχιακές Θείες Λειτουργίες,
σχολιασμό ηλεκτρονικής και καλαθοσφαιρικής επικαιρότητας και κατασκηνωτικές
δραστηριότητες που παρακολουθούν μόνον οι οικογένειες των συμμετεχόντων
παιδιών.
Καλύτερα να το κλείσουν, παρά νά παρέχουν άμβωνα στην αίρεση.
Ο εορτασμός της ιεράς μνήμης των 383 Θεοφόρων Πατέρων των συγκροτησάντων τη Ή (8η) Οικουμενική Σύνοδο
Ο εορτασμός της ιεράς μνήμης των 383 Θεοφόρων Πατέρων των συγκροτησάντων τη Ή (8η) Οικουμενική Σύνοδο
19 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2013
Ο πιστός λαός διαχρονικά αναγνώρισε την Αγία Σύνοδο του Μεγάλου Φωτίου ως 8η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ. Και αυτό διακηρύττεται παντού και πάντοτε και υπο πάντων, πλην των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ. Εαν τυπικά δεν την επικυρώσουν οι αρχιερείς που ερωτοτροπούν με τις Φρικαλέες Αιρέσεις της εποχής μας, αυτό για την συνείδησι της Εκκλησίας, είναι τελείως ΑΔΙΑΦΟΡΟ.
Π Ο Ι Μ Α Ν Τ Ο Ρ Ι Κ Η Ε Γ Κ Υ Κ Λ Ι Ο Σ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΦΑΛΗΡΟΥ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ κ΄ ΑΓ. ΙΩΑΝΝΟΥ ΡΕΝΤΗ Σ Ε Ρ Α Φ Ε Ι Μ ΕΠΙ ΤΗ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΤΟΥ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ 383 ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΑΝΤΩΝ ΤΗΝ Η΄ (8η) ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ
Ο εορτασμός των 8ης και 9ης Οικουμενικών Συνόδων
Ο εορτασμός των 8ης και 9ης Οικουμενικών Συνόδων
19 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2013
Εἶναι ἐγνωσμένον τοῖς πᾶσι, ὅτι ἡ Διαρκής Ἱερά Σύνοδος τῆς Συνοδικῆς περιόδου 2010-2011 ἐψήφισε ὡς θέματα τῆς τακτικῆς συγκλήσεως τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, τήν ὑποβολήν προτάσεων πρός τήν Γραμματεία τῆς μελλούσης νά συνέλθη Πανορθοδόξου Συνόδου διά τήν τυπικήν ἀναγνώρισι τῆς Οἰκουμενικῆς περιοπῆς ὡς Η΄καί Θ΄ Οἰκουμενικῶν Συνόδων τῆς Μιᾶς Ἁγίας Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῶν ἐν Κων/πόλει συνελθουσῶν κατά τά ἔτη 879-880 καί 1341-1351 μ.Χ. ὄντως Οἰκουμενικῶν Συνόδων καί ὅτι κατά πρόδηλον παράβασι τοῦ Καταστατικοῦ Χάρτου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἐφαλκιδεύθη ἡ συγκεκριμένη διαδικασία καί ἐτέθη εἰς τάς περιωνύμους «καλένδας».
Οὔτω τό θέμα ἀνθρωπίνως ἐθεωρήθη ὡς λῆξαν ἀλλά ὁ Κύριος τῆς Ἐκκλησίας καί Δομήτωρ Αὐτῆς, διά θαυμαστῆς παρεμβάσεώς Του μέ τόν μοναδικόν τρόπον πού Ἐκεῖνος γνωρίζει, χωρίς οὐδεμίαν συνεννόησιν ἤ ἐπικοινωνίαν ἤ οἱανδήτινα ἄλλην ἐπαφήν ἐνέπνευσεν εἰς τήν φιλόθεον καρδίαν τοῦ ἐκ γενετής τυφλοῦ ἀλλά μεγίστου καί λιπαροῦ διακόνου τῆς Θεολογίας καί τῆς πατρώας μουσικῆς παραδόσεως, τοῦ μακαριστοῦ Μουσικοδιδασκάλου Ἀποστόλου Παπαχρήστου, τήν ὑμνογραφικήν καί ὑμνολογικήν συγγραφήν καί σύνθεσι τῶν παρατιθεμένων Ἀκολουθιῶν τῶν Ἁγίων Η΄ καί Θ΄ Οἰκουμενικῶν Συνόδων, τάς ὁποίας καί ἀπέστειλεν πέντε μόλις ἡμέρας πρό τῆς μακαρίας ἐκ τοῦ κόσμου τούτου ἀναλύσεως αὐτοῦ καί τῆς εἰσόδου του εἰς τήν ἄφθιτον μακαριότητα τῆς Βασιλείας τοῦ Θεοῦ.
Δεδικαιολογημένως ὅθεν ἐξελάβομεν τό γεγονός ὡς θεοσημίαν καί ἐπαναλαμβάνοντες τό γραφικόν λόγιον «πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἤ ἀνθρώποις» (Πραξ. ε΄29) ἀπεφασίσαμεν ὅπως τιμῶμεν εἰς τήν καθ’ ἡμᾶς Ἱ. Μητρόπολι τάς δύο αὐτάς Οἰκουμενικάς Συνόδους εἰς τοπικόν βεβαίως ἐπίπεδον καί παραδίδομεν εἰς μνήμην τοῦ μακαριστοῦ Ἀποστόλου Παπαχρήστου τάς συντεθείσας ὑπ’ αὐτοῦ Ἱ. Ἀκολουθίας εἰς τήν φιλόθεον καρδίαν τῶν εὐσεβῶν ἀδελφῶν, ἐπιφυλασσόμενοι τῆς ἐντύπου ἐκδόσεως αὐτῶν ἤ τυχόν νέων Ἀκολουθιῶν τῶν ἐν λόγῳ Οἰκουμενικῶν Συνόδων καί τῆς ὡς πάντοτε ἀναργύρου προσφορᾶς των.
Ἐν ταὐτῶ, παραθέτομεν πρός γνῶσιν πάντων τάς ἐμπνευσμένας εἰσηγήσεις τῶν ὁρισθέντων ὑπό τῆς ΔΙΣ Σεβ. Εἰσηγητῶν Ναπάκτου καί Ἁγ. Βλασίου κ.κ. Ἱεροθέου καί Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως κ.κ. Ἱερεμίου τάς μή ἀναγνωσθείσας ἐν τῶ ἱερῶ Σώματι τῆς Ἱεραρχίας καί ἐν τέλει τάς σχετικάς κρίσεις τῶν εἰδημόνων περί τῆς Οἰκουμενικότητος τῶν ἐν λόγῳ Συνόδων.
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)