Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013
Οι διανοούμενοι απόντες από τα δρώμενα στην Ελλάδα!..
Οι διανοούμενοι απόντες από τα δρώμενα
στην Ελλάδα!..
4 Αυγούστου 2013
Γράφει ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΕΜΟΣ
“….. οι κήρυκες
του πολυπολιτισμού στην Ελλάδα καταργούν το ορθόδοξο μάθημα των θρησκευτικών.
Στη θέση του οι μαθητές του Γυμνασίου θα μαθαίνουν περί των ανατολικών
θρησκειών και άλλων δοξασιών, με ελάχιστες αναφορές στην Ορθοδοξία!....”
Οι διανοούμενοι απόντες από τα δρώμενα στην Ελλάδα!..
* Πριν δύο χρόνια 32 διανοούμενοι και επιστήμονες παρουσίασαν ένα
κείμενο με το οποίο προέτρεπαν τους Έλληνες να μη φέρουν αντιρρήσεις στις
προτάσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Περιορίστηκαν δηλαδή μόνο σε οικονομικά
κοινωνικά θέματα. Είναι ακριβώς εκείνα που ενδιαφέρουν τη Νέα Τάξη.
Οι πνευματικοί
άνθρωποι θα έπρεπε κατά πρώτον να ενδιαφέρονται για θέματα όπως η διαστρέβλωση
της Ελληνικής Ιστορίας, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει πάρει επικίνδυνες
διαστάσεις. Για τον εξοβελισμό των μεγάλων λογοτεχνών μας από τα σχολικά
βιβλία.
Δεν μίλησαν, όταν
από τηλεοπτικές εκπομπές λοιδορήθηκαν οι ήρωες του 1821 και αμφισβητήθηκε η
διαχρονική συνέχεια του Ελληνισμού.
Πολλοί από αυτούς
υπέγραψαν πριν από λίγα χρόνια αντίστοιχο κείμενο υπέρ του Σχεδίου Ανάν για την
Κύπρο. Προσπάθησαν να φοβήσουν τους Ελληνοκυπρίους ότι θα συμβούν φοβερά και
τρομερά αν υπερισχύσει το ΟΧΙ. Τελικά το σχέδιο καταψηφίστηκε, η Κύπρος είναι
πλήρες μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κορυφαίοι ξένοι συνταγματολόγοι έκριναν το
σχέδιο ως αντιδημοκρατικό και αντιευρωπαϊκό.
Αλλά, πέρα από όλα
αυτά τελευταία υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στο χώρο της παιδείας και οι
διανοούμενοι και επιστήμονες είναι άφαντοι. Από τα σχολικά βιβλία Δημοτικού και
Γυμνασίου εξοβελίστηκαν οι μεγάλοι λογοτέχνες μας και τη θέση τους πήραν
κείμενα, τα οποία γκρεμίζουν την εθνική και θρησκευτική συνείδηση των παιδιών
μας, καλλιεργούν το πρότυπο του απάτριδος καταναλωτή, απαξιώνουν ιδανικά και
ήρωες και τελικά ενισχύουν την ήδη προϊούσα κατάθλιψη. Καλλιεργείται έντονα ο
αισθησιασμός. Βάλλονται ευθέως και απροκάλυπτα η πίστη και η πατρίδα με σκοπό
την επιβολή στο ελληνικό σχολείο του θολού ιδεολογήματος της πολυπολιτισμικής
κοινωνίας. Γι’ αυτά και πολλά άλλα οι διανοούμενοι της χώρας δεν γνωρίζουν
τίποτε. Η απουσία τους είναι εκκωφαντική.
Σήμερα όλος ο λαός
στρέφεται κατά των πολιτικών, γιατί τους θεωρεί υπεύθυνους για τη δεινή
οικονομική θέση που μας οδήγησαν. Στην προκειμένη περίπτωση θα περίμενε κανείς
να προβάλουν ένα πρότυπο ενάρετου πολιτικού για παράδειγμα προς μίμηση. Άριστο
υπόδειγμα είναι ο πρώτος Κυβερνήτης της χώρας Ιωάννης Καποδίστριας, ο οποίος
επάξια αποκλήθηκε άγιος της πολιτικής. Και πολύ ορθώς γιατί, όχι μόνο δεν
δέχτηκε να πάρει μισθό – χορηγία, αλλά πρόσφερε και όλη την περιουσία του στο
Ελληνικό Κράτος.
Έπειτα από όλα αυτά
θα περίμενε κανείς να προβάλουν τον Καποδίστρια ως πρότυπο αρετής, ιδανικό
παράδειγμα για μίμηση στα νέα παιδιά. Κι όμως, αντί γι’ αυτό, στο βιβλίο της Γ’
τάξης του Γυμνασίου παραθέτουν ένα ποίημα με σαφείς υπαινιγμούς για χρηματισμό.
Από ποιον; Από τον άνθρωπο που δώρισε την περιουσία του στο φτωχότατο κράτος;
Τον πολιτικό με το ήθος το ενάρετο, που είναι άριστο υπόδειγμα για κάθε
πολιτικό; Τον αδικοχαμένο Ιωάννη Καποδίστρια;
Αυτά και πολλά άλλα
εξίσου απαράδεκτα που υπάρχουν στα σχολικά βιβλία δεν ενοχλούν τους
διανοούμενούς μας; Γιατί, αν δεν υψώσουν φωνή οι πνευματικοί άνθρωποι, ποιος θα
το κάμει;
Το πρόβλημα της
Παιδείας μας έχει και άλλες παραμέτρους. Η πολιτική της πολυπολιτισμικότητας
που υποστηρίζουν κάποιοι επηρεάζει επικίνδυνα την παιδεία.
Για να μη θίξουμε τα
παιδιά των μεταναστών που υπάρχουν στην τάξη γκρεμίζουμε την Ελληνορθόδοξη
ταυτότητα για την οποία αγωνίστηκαν οι πρόγονοί μας το 1821. Στο όνομα μιας
ψεύτικης ευρωπαϊκότητας αλλάζουμε τον χαρακτήρα των θρησκευτικών για να μη
θιγεί κάποιος μουσουλμάνος ή άλλος μετανάστης μέσα στην τάξη.
Την ώρα που σύσσωμη
η Ιταλία, από την άκρα Δεξιά μέχρι την άκρα Αριστερά, ζήτησε να υπάρχει ο
Εσταυρωμένος στα σχολεία και ανάγκασε το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο σε αλλαγή στάσης,
οι κήρυκες του πολυπολιτισμού στην Ελλάδα καταργούν το ορθόδοξο μάθημα των
θρησκευτικών. Στη θέση του οι μαθητές του Γυμνασίου θα μαθαίνουν περί
των ανατολικών θρησκειών και άλλων δοξασιών, με ελάχιστες αναφορές στην
Ορθοδοξία!
Ενώ σε όλη την
Ευρώπη τα θρησκευτικά βασίζονται στην επικρατούσα θρησκεία, εμείς θέλουμε να
πρωτοπορούμε… Για να μη θίξουμε τους μετανάστες και την πολυπολιτισμικότητα
διώχνουμε τον Χριστό και την Ορθοδοξία από τα σχολεία και βάζουμε ένα
συνονθύλευμα θρησκευμάτων αποκομμένο από την παράδοση του λαού μας και την
πίστη μας.
Η χριστιανοσύνη και
ιδιαίτερα η Ορθοδοξία σέβονται όλες τις άλλες θρησκείες. Ουδέποτε
συμπεριφέρθηκαν εχθρικά σε αλλοθρήσκους. Οι Μουσουλμάνοι, όμως, από την πρώτη
εμφάνισή τους εκδηλώνουν έχθρα, που φθάνει στο μίσος κατά των Χριστιανών. Τα
τελευταία χρόνια μάλιστα η λεγόμενη «αραβική άνοιξη», μοιάζει να έχει γίνει
βαρύς χειμώνας. Στον αθηναϊκό Τύπο διαβάζουμε φοβερά πράγματα.
Ομάδες φανατικών
ισλαμιστών δολοφονούν πιστούς ιερείς, πρόσφατα δολοφόνησαν δύο Μητροπολίτες
καίνε εκκλησίες και επιδιώκουν να ξεριζώσουν τους χριστιανούς από περιοχές όπου
έχουν ρίζες αιώνων. Και στην Ελλάδα ξεκίνησαν ήδη οι διαδικασίες για την
ανέγερση τεμένους για να τελούν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα οι Μουσουλμάνοι
που μένουν στην χώρα νόμιμα ή παράνομα…
Ερχόμαστε τώρα στο
θέμα της ιστορίας. Η ένδοξη Ελληνική ιστορία δεν έχει την θέση που θα έπρεπε να
έχει στα σχολικά βιβλία. Η ιστορία διαστρεβλώνεται ή περιορίζεται σε γενικούς
και αόριστους αφορισμούς. Εξωραΐζουν τις θηριωδίες και τις γενοκτονίες των
Τούρκων και προετοιμάζουν το έδαφος για το ιδεολογικό υπόβαθρο της νέας γενιάς,
το οποίο θα ταυτίζεται με αυτό της παγκοσμιοποίησης και της νέας τάξης
πραγμάτων, γραμμένα, δυστυχώς, από Έλληνες…
Κλασικό παράδειγμα η
μάχη του Μαραθώνα, η μάχη των Θερμοπυλών και η ναυμαχία της Σαλαμίνας, που
καλύπτουν τον χώρο τριών γραμμών όλες μαζί. Έτσι, διαβάζουμε: «Η πρώτη
οργανωμένη περσική εκστρατεία είχε χαρακτήρα ναυτικής επιχείρησης και στόχευε
στην τιμωρία των Ερετριέων και των Αθηναίων επειδή είχαν βοηθήσει τους Έλληνες
της Ιωνίας στην εξέγερσή τους. Τελείωσε με τη μάχη στον Μαραθώνα, όπου οι
Πέρσες νικήθηκαν από τους Αθηναίους και τους Πλαταιείς (490 π.Χ.). Καθοριστικής
σημασίας ήταν η συμβολή του Μιλτιάδη».
Και ένας που δεν
έχει σχέση με αυτά τα πράγματα, εύκολα καταλαβαίνει ότι δεν μαθαίνεται η
ιστορία γραμμένη σαν επίγραμμα. Στο ίδιο πνεύμα και με την ίδια «πληρότητα»
γράφονται και τα υπόλοιπα κοσμοϊστορικής σημασίας γεγονότα των περσικών πολέμων
και του Χρυσού Αιώνα…
Για όλα αυτά και
πολλά άλλα οι διανοούμενοι της χώρας σιωπούν. Είναι απόντες. Τα βλέπουν όλα
ρόδινα. Αυτοί που θα έπρεπε να είναι μπροστάρηδες δεν έχουν φωνή. Μάλλον έχουν
φωνή επιλεκτικά…
Την ίδια περίοδο
εμφανίστηκε ένα κείμενο γεμάτο εθνική αξιοπρέπεια, υπερηφάνεια και ιστορική
τεκμηρίωση. Πρόκειται για την «Επιστολή των γηγενών Μακεδόνων στον ΟΗΕ», την
οποία υπογράφουν οι Παμμακεδονικές Ενώσεις ΗΠΑ, Καναδά, Ευρώπης, Αυστραλίας και
Αφρικής, καθώς και δεκάδες σωματεία Μακεδόνων από τον ελλαδικό χώρο.
Το κείμενο, μεταξύ
άλλων, αναφέρει: Δεν δεχόμαστε να παραχωρήσουμε το προγονικό μας όνομα
«Μακεδόνας» και την ιστορική και πολιτιστική ταυτότητά μας στον πολυεθνικό
πληθυσμό της ΠΓΔΜ. Δεν δεχόμαστε να ονομαστεί Μακεδονία η περιοχή των Σκοπίων,
για να εξυπηρετήσουμε τα επεκτατικά σχέδια των κυβερνήσεων της ΠΓΔΜ εις βάρος
της Ελλάδας.
Δεν νομιμοποιούμε
κανέναν πολιτικό της Ελλάδας να παραχωρήσει το όνομά μας «Μακεδόνας» στον
σλαβικό πολιτισμό της ΠΓΔΜ, αποδεχόμενος σύνθετο όνομα ή γεωγραφικό
προσδιορισμό που θα περιέχει τον όρο «Μακεδονία» ή παράγωγό του στην οριστική
ονομασία της ΠΓΔΜ.
Οι διανοούμενοι που
έπρεπε πρώτοι να στηρίξουν αυτή τη διακήρυξη των γηγενών Μακεδόνων εσιώπησαν.
Και το ακόμη πιο θλιβερό είναι ότι αγνοήθηκε από όλα τα τηλεοπτικά δίκτυά μας…
ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ,2/08/2013
Ετικέτες
Η ΑΠΟΔΟΜΗΣΙΣ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ,
Η ΑΠΟΔΟΜΗΣΙΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,
Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ,
Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ,
Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ,
Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ
Related Posts: Η ΑΠΟΔΟΜΗΣΙΣ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ,
Η ΑΠΟΔΟΜΗΣΙΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,
Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ,
Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ,
Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ,
Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ